FAQ

 

  1. I hvilket område er tjenesten Robin App AS tilgjengelig?

Tjenesten er kun tilgjengelig i Oslo og man må ha en Facebook konto for å bruke Robin i Messenger. Robin er også tilgjengelig i App Store & Google Play.

 

  1. Hvilke åpningstider har Robin?

Robin er tilgjengelig fra 09:00-21:00 (man-lør).

 

  1. Hva er Robin?

Robin er en tjeneste som lar deg få de beste varene i Oslo levert på døren under timen. Hva er de beste varene i byen? Det kan være kjolen du så sist lørdag, solbriller, lader til mobilen, forfriskende smoothie til møtet, ramme til de nye bildet osv

Vi tilbyr også ulike tjenester (bud, vaskehjelp, barnevakt osv) via samarbeidspartnere.

Fortell hva du ønsker og våre assistenter leverer der du er. Vi bringer deg byens rike tilbud nærmere deg!

 

  1. Når kommer leveransen?

For alle leveringer utført av våre assistenter så kan du følge leveringen i nåtid i Messenger etter at vi har hentet varen/maten.

  

  1. Hvor mye koster det?

Du betaler samme pris for varen som i butikken. Leveringen koster kr 100 innenfor ring 2, kr 150 utenfor ring 2 og innenfor Oslo, i tillegg kommer 15% i kommisjon (minimum kr 50). Prisene kan avvike på ulike varegrupper.

Totalprisen oppgis til deg før du bekrefter bestillingen.

 

  1. Kan jeg bestemme leveringen selv?

Selvfølgelig! Du forteller oss når du ønsker det levert, og vi leverer til avtalt sted & tid.

  

  1. Kan jeg be om å handle i matvarebutikken?

3-4 poser? Det fikser vi! Som du vet benytter våre assistenter sykkel eller kommer til fots, og de kan maks ta med 8 kg og maks volum 40X40X30cm

 

  1. Kan jeg kansellere en bestilling?

Kontakt Robin hvis du må kansellere. Du kan kansellere bestillingen helt frem til assistenten har kjøpt varen i butikken.

 

  1. Hvilke returrett har jeg?

I tilfeller der varen(e) er levert fra en fysisk butikk er du selv ansvarlig for retur av til butikken varen(e) er levert fra. Du belastes alle kostnader i forbindelse med retur.

 

  1. Hvordan betaler man?

Man mottar en betalingslink hvor man legger inn betalingskortnummeret (VISA, Mastercard osv), og man kan velge å la kortet være lagret. Dette er en trygg betalingsmetode av Stripe, og av sikkerhetsmessige årsaker lagrer Robin ingen data. Dette er samme løsning som Nabobil, Unicef, Shopify osv. Les mer på https://stripe.com/no/legal

 

  1. Hva er chat bot (kunstig intelligens)?

En chat bot (kunstig intelligens) er rett og slett et slags dataprogram som du kan kommunisere med ved å bruke helt vanlig språk. Robin vil kontinuerlig videreutvikle chat bot for å gi raske og presise svar.

  

  1. Må jeg oppdatere Facebook Messenger?

For å ha best mulig opplevelse anbefaler vi å bruke den siste versjonen av Facebook Messenger